چرا باید در یک کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد، لیزر را انجام دهیم؟
نوشته شده توسط : shaapaarak

 

یکی از بهترین و آسان ترین راه ها برای حذف موهای زائد استفاده از روش لیزر در یک کلینیک لیزر موهای زائد است. شاید برای شما سوال باشد که چرا به کلینیک لیزر موهای زائد اشاره کردیم و چرا این مورد مهم است.

دلیل آن این است که اگر شما لیزر را در یک کلینیک لیزر موهای زائد انجام دهید احتمال اینکه دچار مشکلات و عوارض بعد از آن قرار بگیرید به شدت پایین می‌آید. چرا که کلینیک مزبور روی این فرآیند تخصص لازم را داشته و از پزشکان و اپراتورهای زبده و متخصص استفاده میکند و احتمال اینکه شما دچار مشکلات احتمالی شوید به شدت پایین می‌آید.

 کلینیک لیزر موهای زائد

شاید هم با خود بگویید که لیزر که روشی کم خطر و ریسک و هم چنین بدون عوارض شناخته میشود چه مشکلی را ممکن است برای من به وجود بیاورد؟

در جواب این سوال میتوان گفت که بله درست است که لیزر یکی از بی عوارض ترین روش های موجود بوده و کم ریسک محسوب میشود اما اگر همین عمل کم خطر نیز به وسیله یک اپراتور نابلد و ناحرفه ای انجام شود دچار مشکلات و گرفتاری هایی خواهید شد که ممکن است رفع آنها هزینه و زمان زیادی را از شما بگیرد.

برای مثال اپراتور دستگاه لیزر با طرز کار آن و نحوه کار با آن مختص به هر بیمار به خوبی آشنا نباشد و مهارت و تخصص لازم را نداشته باشد ممکن است برای شما مشکلاتی مثل سوختگی و التهاب های پوستی ایجاد کند و در نتیجه آن شما مجبور باشید هزینه زیادی را نیز صرف درمان کنید.

یکی دیگر از دلایلی که تاکید ما بر این است که لیزر خود را در یک کلینیک لیزر موهای زائد انجام دهید این است که ممکن است اپراتور شما با نابلدی باعث شود که لیزر برای شما نتیجه عکس دهد و به جای کاهش و از بین بردن موهای زائد شما باعث رشد مجدد و حتی ضخیم شدن آنها گردد!

   

علاوه بر اینکه لازم است لیزر را در یک مرکز معتبر انجام دهید خوب است که پیش از انتخاب کلینیک لیزر موهای زائد در مورد تجهیزات و دستگاه های موجود در کلینیک تحقیق و بررسی کنید. چراکه برند دستگاه و نوع لیزر متناسب با پوست شما در نتیجه بسیار تاثیرگذار است. هم چنین یکی از مهم ترین عوتمل تاثیرگذار در نتیجه طول سالهای کارکرد دستگاه لیزر است چراکه معمولا دستگاه های لیزر نیاز دارند که به صورت دوره ای و هر چندوقت یکبار بازبینی و تعمیر شوند تا دوباره کارکرد خود را بازیابند.

 

یکی دیگر از توصیه هایی که کلینیک لیزر موهای زائد آنیل میتواند به شما پیشنهاد دهد این است که کلینیکی را انتخاب کنید که برای شما جلسات مشاوره پیش از انجام لیزر برگذار کند و با توجه به رنگ پوست و ویژگی های شخصی شما بهترین نوع و دستگاه را انتخاب کند.

شما میتوانید برای استفاده از مشاوره رایگان و تخصصی در مورد لیزر موهای زائد توسط بهترین و متخصص ترین پزشکان و کارشناسان با کلینیک موهای زائد آنیل تماس بگیرید و برای همیشه از شر موهای زائد بدن خود خلاص شوید.

 

 





:: برچسب‌ها: کلینیک لیزر موهای زائد ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: